Najczęściej zadawane pytania odnośnie modelu franczyzowego salonu JETA.
Czas trwania procesu wejścia do naszej franczyzowej rodziny, może trwać od 2 do 4 miesięcy. W tym czasie rodzi się w waszej głowie wiele pytań, dlatego już teraz pragniemy Wam odpowiedzieć na kilka z nich.
Dlaczego miałbym wybrać właśnie franszyzę z JETĄ?
Pytanie kluczowe i dla wielu franczyzobiorców może okazać się nie wygodne, jednak bez frazesów. Pierwszym i najmocniejszym naszym punktem jest stabilność, która najbardziej była widoczna podczas lockdown’u. Sklepy wolnostojące, były do samego końca otwarte podczas całkowitego zamknięcia innych gałęzi gospodarczej w Polsce.
Kolejną istotną rzeczą jest zatowarowanie, współpracujemy z najbardziej znanymi producentami. Zakup towarów jest bezkonkurencyjny, dzięki atrakcyjnym stałym rabatą, ugruntowanej marży, atrakcyjnych terminach płatności oraz uzyskanie dostępu do produktów dedykowanych:
- ceramika sanitarna: Art Ceram, Grohe, Deante, Catelano, Cersanit, Excellent;
- armatura sanitarna: Besco, Fdensing , Kohlman, Teka, Ominires;
- kabiny, parawany: Novellini, Excellent, Radaway;
- chemia budowlana: Mapei;
- akcesoria: lustra, uchwyty, stelaże, syfony oraz meble łazienkowe firmy Ellita;
- płytki ceramiczne: Ceramstic, Cerrad, JETA – marka własna, Paradyż, Tubądzin.
Czego nauczyła nas pandemia i w jaki sposób franczyza mogła liczyć na pomoc?
Pandemia koronawirusa, która wybuchła w marcu 2020 roku, negatywnie doświadczyła wiele osób — zarówno przedsiębiorców, jak i osoby zatrudnione na etacie. Są branże jednak, które nie ucierpiały wskutek pandemii, a nawet zanotowały wzrosty przychodów. Taką branża jesteśmy właśnie MY – sieć salonów JETA , do samego końca mogliśmy być otwarci dla naszych klientów, jednak nie pozostaliśmy bierni w swym działaniu.
Podczas lockdown’u uruchomiliśmy sklep internetowy jeta.pl, dodatkowy czynnik to skupienie uwagi na optymalizacji strony oraz daleko idące działania SEO, połączone ze sprzedażą online i offline. Prowadząc takie działanie marketingowe, byliśmy wstanie zwrócić uwagę klientów na nasze sklepy stacjonarne JETA oraz jeta.pl. Dzięki kampanią AddWords i współpracą z agencją reklamową ICEA , wiemy że możemy zajść o wiele dalej.
Czego oczekujecie Państwo od idealnego kandydata na franczyzobiorcę?
O naszych oczekiwaniach wspomnieliśmy już w zakładce KRYTERIA . Szukamy ludzi, którzy pragną mieć swój biznes lub już go posiadają. Szukając ostatniego szczebla do rozwoju swoich osiągnięć, biznesu warto kłaść nacisk na pracę, która wywołuje uśmiech na twarzy. Jeśli jesteś architektem, projektantem, glazurnikiem, budowlańcem, deweloperem, przedsiębiorcą to jesteś dla nas idealnym kandydatem. Zgłoś się już dziś przez formularz kontaktowy i rozpocznij z nami rozmowę w modelu franczyzowym JETA.
Nie zapominamy również o pasji, chęci do nauki, o umiejętnościach zarządczych, przywódczych i uzdolnieniach organizacyjnych. Jeśli przeglądasz wnętrza, interesujesz się budownictwem i szukasz alternatywy, na rozpoczęcie własnego biznesu przy nakładzie finansowym 100 000 na jasnych zasadach , przy zachowaniu maksymalnej ostrożności to czekamy właśnie na Ciebie.
Czy mogę posiadać więcej niż jeden punkt?
Jaka jest misja firmy JETA?
Misją firmy JETA jest ,,przewyższanie oczekiwań klienta”. Chcemy robić więcej niż oczekują od nas klienci, dążąc do zaspokojenia potrzeb klienta w zakresie sprzedaży wszystkich produktów znajdujący się w zasięgu salonów JETA. Pragniemy aby każdy z klientów, który zdecyduje się przeprowadzić remont łazienki z Jeta doświadczył nie zapomnianych chwil, został zainspirowany przez naszych projektantów i zmienił swoją łazienkę w przyjazną i funkcjonalną przestrzeń.
Jaki jest cel biznesowy firmy JETA?
Naszym celem jest poszerzenie swoich kanałów dystrybucji, przez rozbudowę salonów JETA na terenie całej polski przy współpracy z salonami franczyzowymi. Dowodem naszych działań są kolejno powstające salony we Wrocławiu, w Warszawie oraz w Poznaniu. Na rozwój naszej firmy mają wpływ następujące czynniki:
- podnoszenie kwalfikacji pracowników związanych z szkoleniami produktowymi, technicznymi oraz technikami obsługi klienta;
- inwestycje w usługi e-commerce , nowe oprogramowania oraz wsparcie platformy B2B.
Od kiedy istnieje franczyza salonów łazienkowych?
Czy mam możliwość rozmowy z obecnym franczyzobiorcą przed podpisaniem umowy franczyzowej?
Oczywiście, jeśli jest taka potrzeba przyszłego franczyzobiorcy dotyczącej dodatkowej rozmowy z obecnym franczyzobiorcą , mamy możliwość nie tylko rozmowy telefonicznej, ale także możliwość meetingu na którym jest szansa omówienia wszystkich, kwestii związanych z systemem franchisingu JETA.