Wsparcie

Odtwórz wideo

Salon łazienkowy JETA

 
to pomysł na indywidualny biznes stworzony dla ludzi, którzy szukają oryginalnych rozwiązań skrojonych na miarę. 

 

Projekt i wyposażenie salonu łazienkowego

Osoby przystępujące do naszej sieci franczyzowej mogą liczyć na wsparcie swojego nowego biznesu przez firmę JETA.  Wsparcie takie polega na całkowitym przygotowaniu salonu łazienkowego do funkcjonowania na lokalnym rynku a polega na:

  • przygotowaniu biznesplanu w oparciu o istniejące salony łazienkowe i wielkopowierzchniowe markety na tle potencjalnych klientów ;
  • wykonanie projektu wizualnego salonu łazienkowego i jego przygotowanie:
  • boksy ekspozycyjne, tzw. mini łazienki do prezentacji płytek ceramicznych i armatury;
  • szafy ekspozycyjne najważniejszych polskich i zagranicznych producentów,
  • strefy armatury sanitarnej do prezentacji najnowszych kolekcji 3D, czyli baterii, umywalek, kabin prysznicowych, wanien, mebli łazienkowych, stelaży podtynkowych,
  • ekspozycja kolekcji własnych,
  •  budowa boksu dla projektanta wnętrz.
  • wózek widłowy ręczny (tzw.: paleciak), wózek widłowy do sciągania i wykładania palet. Regały na przynajmniej 18 miejsc paletowych,
  •  blatów imitujących beton, nazwa: jasny atelier/ewentualnie biała płyta – zobacz dekory. Pozostałe elementy są z płyty Kronospan noce Sorrento – zobacz. Koszty ww. elementów pokrywa franczyzobiorca.
  • wnętrza około 4 metrów wysokości o powierzchni w kształcie prostokąta – optymalny wymiar to 250-400 m²;
  • wnętrza salonu odmalowanego na biało;
  • sufit odmalowany na biało;
  • na podłodze przyklejona wykładzina obiektowa FORZA 963 o gramaturze 850gr/m²;
  • oświetlenie lokalu – zaleca się użycie oświetlenia Ledex TOP (lub innego o podobnych parametrach), system świetlny liniowy, zawieszany o strumieniu świetlnym 1500-3000 Lm. Specyfikacja mocy przyłączeniowej: 4.42 W/m² = 0.84 W/m²/100 lx;
  • oświetlenie rozłożone równomiernie w alejkach pomiędzy ekspozytorami oraz rozświetlenie ekspozytorów.
  • przykładowe parametry i rozmieszczenie oświetlenia dla lokalu JETA – powierzchnia 450m ;
  • gniazdka dla elementów ekspozycji umocowane co 10 metrów na każdej ścianie w odległości 30 cm od podłogi;
  • gniazda elektryczne wiszące z możliwością podłączenia do tzw. wysp ekspozycyjnych od 3 do 6 szt. na cały lokal w zależności od zaakceptowanego projektu ekspozycji;
  • gniazda do instalacji sprzętu biurowego od 3 do 6 szt. w zależności od ilości miejsc pierwszego kontaktu z klientem;
  • do lokalu musi być podłączony szybki Internet (preferuje się światłowód);
  • stanowisko kasowe według rysunku technicznego.

Wsparcie na każdym etapie rozwoju salonu JETA

Wiemy jak ważna jest pomoc i wsparcie w prowadzeniu własnego biznesu. Przystępując do systemu franchisingu, możesz liczyć na naszą pomoc z zakresu:

Szkolenia

Systematyczne zapewnienie szkoleń z zakresu znajomości produktów, projektowaniu łazienek oraz obsługi klienta. Bieżąca pomoc handlowców JETA na czas otwarcia salonu łazienkowego.

Reklama i marketing

Pomysły na reklamę, rodzą się dzięki doświadczeniu, kreatywnym umysłom i ciągłej kontroli konkurencji.

System premiowania

Wsparcie w zakresie przygotowania i organizacji modelu wynagrodzeń, premii dla przyszłych handlowców salonu.

Licznik kosztów

Wyliczenie bieżących/miesięcznych kosztów w oparciu o aktualne dane na bazie aktywnych jednostek sprzedażowych.

Ułożony proces reklamacyjny

Zapewnienie pomocy podczas procesów reklamacyjnych.
Od czasu złożenia i określenia zasadności reklamacji, aż do momentu obsługi klienta po procesie reklamacyjnymi.

Nowoczesne narzędzia pracy

Przekazanie programu Cad Decor. Program do projektowania wnętrz mieszkalnych, również łazienek. Zaawansowane narzędzie projektowe i edycyjne oferuje unikalne funkcje aranżacji i edycji płytek ceramicznych, zmian parametrów fug oraz samodzielnego tworzenia układów płytek.

Aktywne zatowarowanie

Aktywne zatowarowanie salonu łazienkowego – w przypadku „nietrafionych” zakupów – wymiana towaru na rotujący. Bieżące uaktualnianie oferty handlowej, pozwala nam na stabilne ułożenie polityki cen i rabatów.

Transport

Regularny transport zamówionego towaru na koszt JETA, bezpośrednio do salonu łazienkowego oraz realizacja bieżących zamówień w internetowym systemie zamówień elektronicznych B2B.

Identyfikacja wizualna marki JETA

Poznaj nas bliżej w social mediach