Wspomagania finansowe

Określenie warunków finansowych projektu budowy salonu łazienkowego JETA

WARUNKI FINANSOWE po stronie Franczyzobiorcy:
Opłata wstępna franczyzowa w kwocie (na dzień 01.01.2020) – 35 000 PLN wartość netto – przekazana w całości na pokrycie kosztów związanych z otwarciem salonu łazienkowego JETA.
W ramach opłaty wstępnej JETA zobowiązuje się do wyposażenia w aktualną ekspozycje salonu łazienkowego.

Ekspozycja zazwyczaj składa się z elementów takich jak:

  • boksy ekspozycyjne, tzw. mini łazienki do prezentacji płytek ceramicznych i armatury,
  • szafy ekspozycyjne najważniejszych polskich i zagranicznych producentów,
  • strefy armatury sanitarnej do prezentacji najnowszych kolekcji 3D, czyli baterii, umywalek, kabin prysznicowych, wanien, mebli łazienkowych, stelaży podtynkowych,
  • ekspozycja kolekcji własnych,
  • budowa boksu dla projektanta wnętrz.

Pozostałe opłaty franczyzowe:

  • Opłata licencyjna – brak
  • Opłata wstępna – patrz pkt. 1
  • Opłata marketingowa – 1 000 PLN netto.

Opłata marketingowa jest wydatkowana na cele reklamowo-marketingowe związane z bieżącym funkcjonowaniem salonu partnera franczyzowego.

Franczyzobiorca jest zobowiązany do przygotowania lokalu według standardu JETA.

Przygotowanie lokalu do otwarcia i prowadzenia salonu łazienkowego JETA – wymaga:

  1. Wnętrza około 4 metrów wysokości o powierzchni w kształcie prostokąta – optymalny wymiar to 250-400 m².
  2. Wnętrza salonu odmalowanego na biało.
  3. Sufitu nie rzucającego się w oczy, najlepiej odmalowanego na biało lub czarno.
  4. Na podłodze przyklejona wykładzina obiektowa FORZA 963 o gramaturze 850gr/m². W miejscach w których będzie znajdować się ekspozycja z boksów nie musi być wykładziny.
  5. Oświetlenie lokalu – zaleca się użycie oświetlenia Ledex TOP (lub innego o podobnych parametrach), system świetlny liniowy, zawieszany o strumieniu świetlnym 1500-3000 Lm. Specyfikacja mocy przyłączeniowej: 4.42 W/m² = 0.84 W/m²/100 lx.

Pozostałe wymagania szczegółowo:

  • Przykładowe parametry i rozmieszczenie oświetlenia dla lokalu JETA – powierzchnia 450m – załącznik.
  • Oświetlenie rozłożone równomiernie w alejkach pomiędzy ekspozytorami.
  • Dodatkowym źródłem światła będzie oświetlenie boksów ekspozycyjnych i innych mniejszych elementów ekspozycji płytek i armatury sanitarnej.
  • Nie zalecamy użycia czujek do zapalania światła ze względu na aspekty marketingowe i zły odbiór takiego rodzaju oświetlenia przez klienta.
  • Gniazdka dla elementów ekspozycji umocowane co 10 metrów na każdej ścianie w odległości 30 cm od podłogi.
  • Gniazda elektryczne wiszące z możliwością podłączenia do tzw. wysp ekspozycyjnych od 3 do 6 szt. na cały lokal w zależności od zaakceptowanego projektu ekspozycji.
  • Gniazda do instalacji sprzętu biurowego od 3 do 6 szt. w zależności od ilości miejsc pierwszego kontaktu z klientem.
  • Do lokalu musi być podłączony szybki Internet (preferuje się światłowód).
  • Stanowisko kasowe według rysunku technicznego.

Elementy wyposażenia biurowego:

  • 2 komputery,
  • 1 kasa fiskalna z podłączoną drukarką,
  • 1 program sprzedażowo–magazynowy,
  • 1 laptop,
  • 1 kasetka na pieniądze, wysuwana kieszeń na pieniądze,
  • 1 niszczarka do dokumentów,
  • 1 terminal do kart płatniczych,
  • 2-3 fotele dla sprzedawców,
  • 6 krzeseł dla klientów,
  • ekspres do kawy.

Elementy małego magazynu:

1 szt. wózek widłowy ręczny (tzw.: paleciak), wózek widłowy do sciągania i wykładania palet. Regały na przynajmniej 18 miejsc paletowych.

Na ladę używamy blatów imitujących beton, nazwa: jasny atelier/ewentualnie biała płyta – zobacz dekory. Pozostałe elementy są z płyty Kronospan noce Sorrento – zobacz. Koszty ww. elementów pokrywa franczyzobiorca.

Zatowarowanie ustalane jest na odrębnym spotkaniu z partnerem (finansowanie po stronie franczyzobiorcy).

33% wartości pierwszego zamówienia – termin płatności 30 dni.

Następne 33% wartości pierwszego zamówienia – termin płatności 60 dni.

Następne 34% wartości pierwszego zamówienia – termin płatności 90 dni.

Limit kupiecki ustalany indywidualnie wg zapotrzebowania i zdolności kredytowych franczyzobiorcy. W przypadku nie przyznania limitu kupieckiego przez ubezpieczyciela franczyzodawca dopuszcza możliwość innego zabezpieczenia przewidzianego i zgodnego z prawem polskim. (gwarancja bankowa, weksel, zabezpieczenia hipoteczne)