Dlaczego łazienki JETA?

1. Znana marka w branży łazienkowej

Już od roku 1990 firma JETA jest związana z branżą wyposażenia wnętrz. Uzbierane przez te lata doświadczenia pozwalają nam na zaprezentowanie salonów łazienkowych z nowoczesnym i ponadczasowym wzornictwem, które połączone z profesjonalną obsługą dają nam zaufanie nie tylko klienta detalicznego.

2. Sprawdzony model biznesowy

Często współpracujemy z biurami projektowymi, kierownikami budów, glazurnikami, salonami łazienkowymi, co pozwala nam na obsługę różnorakich inwestycji i pojedynczych budów. Obsługa wielu kanałów dystrybucji to droga do stabilnej pozycji na rynku wyposażenia wnętrz. Dzięki temu nasze marże są stabilne i ryzyko utraty zakładanych przychodów jest ograniczone.

3. Wsparcie na każdym etapie rozwoju

Każdy z naszych partnerów franczyzowych otrzymuje księgę standardów, która jest wynikiem wielu lat doświadczeń i może pomóc w budowie franczyzowego salonu łazienkowego JETA. 

Wspieramy nie tylko wiedzą spisaną i przekazaną w formie papierowej. Pomagamy także realnie w zdobywaniu najnowszej wiedzy produktowej na licznych szkoleniach, prezentacjach, czy bezpośrednio u klienta na salonie franczyzowym.

4. Udział w grupie zakupowej

Już od paru lat działamy w zakresie budowania relacji bezpośrednich z producentami towarów znajdujących się na naszych salonach. Pomijając pośredników skracamy łańcuch dostaw dla naszych klientów, co ma przełożenie, także na wysokość uzyskanej marży.

Naszym głównym zadaniem na kolejne lata jest zwiększenie portfela produktów o towary markowane logiem JETA. Oznacza to, że w sprzedajemy i chcemy rozwijać sprzedaż towarów dostępnych TYLKO w sieci salonów łazienkowych JETA, a także u wybranych partnerów handlowych.

5. Rozwijaj się wraz z nami

30 lat to szmat czasu… Popełnialiśmy błędy i pewnie nieraz jeszcze życie nas zaskoczy, za każdym razem zdobywając bezcenne doświadczenie. A ty masz czas na błędy?